Jävla skitskola!!

2013-02-11 | 20:04:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Kul att jag nyss fått mail från min mentor om att jag har alldeles för hög frånvaro i januari, alltså över 20%, vilket är helt jävla sjukt. Det måste definitivt ha blivit något fel eftersom jag inte kommit sent en enda gång och dom som känner mig vet att jag absolut aldrig skulle skolka. Så kollade nu på datorn där det står att min frånvaro bara är 4% vilket är dom 3 lektioner jag missade onsdagen förra veckan när jag gick hem vid lunch för att jag mådde illa och som min pappa sedan anmälde till skolan men som antagligen inte förts in på rätt sätt. Jag vet inte om min mentor kanske har råkat skickat till fel person men det känns ju inte så troligt så jag har ingen aning om vad det är som händer men det är ju riktigt jävla kul att mina päron nu är sura på mig vilket jag förstår för vem ska dom tro på, min lärare eller mig? men det känns bara ruttet och jag orkar verkligen inte ta itu med det här just nu, jag har redan nog med problem.....
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0