Dagens händelser

2013-02-20 | 19:31:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här dagen har rent ut sagt sugit! Den började med ett samhällskunskapsprov som inte alls gick speciellt bra för min del och efter det så blev jag nekad att köpa lunch på ICA för femte gången vilket ledde till mycket frustration kan jag säga er. Jag lovar att en tant där i kassan hatar mig av någon anledning som jag inte förstår då det alltid är hon som nekar mig att köpa massa saker som andra får köpa. Jag skulle idag köpa en liten yogurt med musli, wasa knäckebröd med cream cheese och te till lunch men då fick jag en skarp tillsägning om att detta inte var lunch utan frukost och absolut inte fick köpas med vårt matkort. Det var rent ut sagt det dummaste jag hört då vi får köpa vad vi vill på våra kort förutom tobak, alkohol, kaffebröd, godis eller andra sötsaker och det jag ville köpa ingick inte i någon utav dessa kategorier. Åh blir så jäkla irriterad på idioten som hittat på sina egna regler...
 
Sedan var det en gubbe på seven eleven (dit jag fick gå istället för att köpa lunch) som stod i vägen för dörröppningen och jag förstod inte varför då jag höll i dörren och skulle ut, jag hade även bråttom eftersom jag inte hunnit äta, men sedan säger han väldigt kort "varsågod" och jag svarar då "ehmm tack", jag vet ju inte riktigt vad jag tackar för då det enda han gjort är att hindrat mig från att gå ut och då svarar han drygt "bra, det var det jag var ute efter" och syftade då på något konstigt vänster att han hållt upp dörren för mig och ville ha ett tack vilket inte var logiskt överhuvudtaget då jag själv höll i dörren åt mig. Folk som känner mig vet att jag är trevlig och jag förstår inte varför folk är så jäkla otrevliga mot mig,ser jag ut som en bitch eller vad är det?
Åh varför stör massa random människor sig på min existens? frustrerande...........
 
 
ledsen, ful tjej som är hatad av omvärlden lol
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0