Lista hehe

2013-02-19 | 13:48:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Det är ju roligt att fylla i listor. Så här kommer en lista med 50 frågor om mig.
 
1. Hur gammal är du? 16, fyller 17 den 8 augusti.
2. Hur gammal känner du dig? Jag känner väl mig som 16-17.
3. Vad har du gjort i dag? Idag så har jag bara sovit, ätit och kollat på tv.
4. Vilken film såg du senast? 21 Jump Street.
 
image
 
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar, absolut! Ingen stress, inga måsten utan bara sol, värme, glädje och kärlek.
 
 
6. Är du besatt av någonting? Oj ehmm.. man kanske kan säga att jag är beroende av sommaren då det är det enda jag i princip tänker på hehe.
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Jag sitter i vår soffa i vardagrummet, inte en så speciell miljö.
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är född 2 månader för tidigt, jag saknar motivation till nästan allting lol, engelska är mitt favoritämne i skolan.
9. När vaknade du i dag? Jag vaknade klockan 11.
10. Vilken är din favorithögtid? Det är nog julafton, jag älskar hela atmosfären runt jul.
 
 
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? svår fråga.. En varm sommardag där jag ligger och myser i solen vid någon strand och senare på kvällen festar med massa härliga människor (eller bara en dag där jag träffar One Direction haha).
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I något varmt, soligt land, jag är inte så petig ;)
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Det finns nog ingen.
14. Hur vill du tillbringa din pension? Jag vill ha ett stort hus på landet. Bo där med min stora kärlek och gärna ha några hästar och en hund.
15. Vad lyssnar du på just nu? Faktiskt ingenting
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nej. Aldrig brutit någonting. 
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, naturgodis, röd paprika, yogurth och flingor.
 
 
18. Vad är du på för humör just nu? Rätt likgiltigt humör, lite stressad över plugg som jag måste göra
19. Vilka världsdelar har du varit i? I Europa och Nordamerika.
20. Snarkar du? Jag gjorde aldrig det förut men har typ börjat med det på sistonde, är säkert Jonte som smittat av sig..
21. Vilka yrken har du provat på? Jag har praktiserat på ett apotek, hunddagis och en fackförening
22. Hur går du helst klädd? Ett par shorts, converse och en lös topp
23. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon
24. Vilket är ditt favoritgodis? NATURGODIS (kokostoppar speciellt)
25. Vad sa du senast? Pajas till en idiot på Tvn (min syrra och jag hackar på alla haha).
26. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Engelska.
27. Vilken är din favoritaffär? Jag har ingen favoritaffär, det finns så många bra ex topshop, hollister mm.
 
 
28. Vad har du i dina fickor? Min mobil.
29. Vad köpte du senast? En baguette till lunch igår.
30. Hur många gånger har du flyttat? Inte en enda gång.
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? kniv, tändare och en kompis.
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska garanterat, jag är halvt död på morgonen.
33. Senaste filmen du såg på bio? A Good Day To Die Hard.
34. Har du blivit sydd någon gång? Nepp.
35. Vad åt du till frukost?  Jordgubbs/kiwi- och bananmilkshake och toast.
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 6 år och kommer inte ihåg så mycket från den tiden.
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Min underbara pojkvän som köpte blommor på alla ♥ dag.

 
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På bänken bredvid min säng.
39. Vad var det sista du åt? En toast.
40. Är du blyg? Nej, fast ibland orkar jag verkligen inte prata med folk haha.
41. Vad heter du i andra namn? Christina efter min mormor.
42. Har du varit med om en bilolycka? Nej aldrig.
43. Vilken är den roligaste träningsformen? Ridning absolut!
 
 
44. Har du några husdjur? Nej, men jag skulle så sjukt gärna vilja ha en ett, antingen hund eller katt.
45. Vill du gifta dig? Någon gång vill jag det.
46. Var växte dina föräldrar upp? Pappa växte upp här i tyresö och mamma i Nacka.
47. Har du någon gång ringt polisen? Nej.
48. Har du svenskt ursprung? Ja det tror jag, har aldrig riktigt kollat upp det
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Madde är det enda smeknamn jag har haft.
50. Vilka är dina största svagheter? Jag kan inte hantera stress överhuvutaget, när det blir för mycket så stänger jag bara av och får grov ångest/panikattacker.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0