Lördag

2013-02-16 | 20:04:35 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, hade fullt upp igår så blev ingen uppdatering. Drog ju som sagt på lokal fest och innan var jag hemma hos felicia med några och åt middag och sådant. Festen var bra, extremt hög musik ! Men det var jätteroligt, jätte skön bas och sköna människor :) Tyvärr hade jag ont i halsen redan innan och det blev mycket värre under kvällen. När vi skulle hem var jag jättehes, hade extremt ont i halsen och feber :( Kom hem vid halv 4, skulle egentligen sovit med emeie men bestämde mig för att sova hemma istället. Idag har jag bara varit hemma hela dagen och mått skit. Har sovit till och från,druckit te, ätit halstabletter och knaprat ipren. Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på melodifestivalen med min familj och ta det lugnt. Hoppas att jag blivit frisk tills imorgon då jag verkligen måste plugga !:s
gårdagens outfit
bild från hos felicia :)
enda bilden från igår men kommer upp fler imorgon:)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0