Måndag

2013-02-11 | 11:41:59 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, just nu har jag svenska och vi sitter bara tar det lugnt. Idag ska jag bara vara i skolan och sen ska jag faktiskt inte träna. Fysen är inställd idag pga att vi hade cup igår och ja skippar gymmet också för jag känner att jag behöver vila och jag hade tänkt göra en juridik inlämning också som ska in på fredag. Sen hade jag tänkt städa mittrum och köra lite på rullbandet och lite rumpa och mage hemma :p kan inte låta bli att träna iaf lite ;) Nej, men vill ändå träna något.
Jag just nu, lite stel haha, men var tvungen att vara diskret så att ingen märker att man sitter och tar egopics på lektionen liksom haha ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0