Myskväll

2013-02-21 | 19:41:42 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Så nu sitter jag i min soffa och är klar med de flesta saker som jag skulle göra idag, nu återstår det bara att dricka te och plugga för att sedan sova så att jag är utvilad imorgon då det är fredag! woop woop
Det är så otroligt skönt att sluta klockan 2 på torsdagar då man hinner göra så mycket mer efter skolan, även fast priset v betalar är att börja kvart över 8 på måndagar. Jag har även bara ett enda prov kvar i matematik och sedan är det en veckas lov. Men om jag ska vara ärlig så känner jag inte att jag behöver det här lovet så mycket egentligen, jag är inte helt slutkörd än och hade mer än gärna jobbat istället men de råkade strula sig men jag hoppas att jag i alla fall kan jobba på påsklovet då jag inte alls har mycket pengar just nu, bara 700 kronor vilket är ingenting. Jag kommer ihåg förut att jag hade en regel på att aldrig ha mindre än 2000 kronor på mitt kort och ja den gränsen har jag passerat för längesedan lol.
Men nu ska jag fortsätta dricka te, äta fruktsallad, plugga och mysa.
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0