oups

2013-02-26 | 10:41:26 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Blev ingen uppdataering från mig igår men på dagen var jag bara hemma och chilalde och sen vid halv 4 åkte jag till ingarö för att spela cup och kom hem vid strax efter 11 och då gick jag och la mig och läste veckorevyn som hade kommit och sen somnade jag. Idag ska jag till alle om typ en timme ocg fixa en grej och sen ska jag till gymmet med emelie och malin, Tänkte bara köra muskler idag, bortsett från uppvärmning/nerjoggning, eftersom att jag hade cup igår och sprang massor hehe. Får se vad som händer ikväll men efter gymmet ska jag i alla fall hem och duscha. 
ego
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0