Planer

2013-02-13 | 22:57:18 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu tänkte berätta lite om mina planer för morgondagen och fredag
Torsdag: Alla hjärtans daaaag !:) Imorgon ska jag först till skolan (såklart) Slutar tio i fyra med idrott och då ska jag hem, duscha av mig lite snabbt och kolla lite real housewives of miami. Sen när Emelie har slutat ska vi  åka och köpa lite mysgrejer och åka hem till någon av oss och mysa och kolla på film. Vid 8-9 ska jag plugga eftersom att jag har Italienska prov och Juridik inlämning på fredag.
Fredag: Först blir det skola och slutar typ halv 4. Då ska jag hem, duscha och göra mig i ordning för vid 10-tiden ska jag på en stor lokalfest. Massa från värmdö ska dit och jag ska nog dit med massa från min klass och malin. Förhoppningsvis ska vi äta hos någon innan och lite sånt. Är suuupertaggad men har ingen aning om vad jag ska ha på mig :p Funderar på klänning eller jeans och någon snygg top... Kan inte välja man vill ju inte vara för fin men man vill ju ändå passa på och eftersom det är cirka 450 pers som ska dit så vill man ju se bra ut :)
 
men,men nu ska jag gå och lägga mig så godnatt på er :)
funderar på att kanske ha min nyråsklänning eller min balklänning som jag la upp bild på lite tidigare idag
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0