Söndag

2013-02-17 | 19:17:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu sitter jag nyduschad i mitt rum och tänkte snart fixa mina naglar och kolla på film. Efter det blir det att lägga sig i sängen och läsa en bok som vi har i läxa. Jag tänkte försöka sova så tidigt som möjligt då jag börjar kvart över 8 imorgon. I fredags så gjorde jag som sagt inte speciellt mycket utan tog det bara lugnt hemma men igår så var jag med Jonte. Vi firade 6 månader tillsammans och gick på bio och såg på filmen 'a good day to die hard' och efter det så åkte vi hem till Jonte och sov och idag så har vi bara legat och myst hela dagen. Jag kom hem till middagen och har sedan dess ätit och duschat och nu ska jag då sätta på en film. Jag ska även käka lite naturgodis som jag passade på att köpa på vägen hem.
 
Bild från Jontes instagram haha, lol på mig som blundar
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0