Söndag

2013-02-03 | 13:06:24 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Godmorgon sötisar :) Igår så mötte jag och madde upp gabbi och astrid och fikade och sedan skyndade jag mig he till emelie och åt middag där med hon och malin, Blev pasta och sen chokladdoppade jordgubbar och någon bananchokladgrej :p Vi tog massa bilder som förhoppningsvis kommer upp på bloggen snart, dock var det inte riktigt min grej då jag hatar att bli fotad haha känenr mig så himla stel och det syns !:p Men sedan kom hannah och strax efter 9 drog vi in till en fest vid odenplan, kom dit vid 10 kanske. Ganska seg "fest" tyckte jag och även malin så vi taggade runt 1. Kände att några som var där lekte liiite för mycket och var liite för självgoda... Hatar såna människor :p men när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Idag kom min mormor hem till oss vid halv 11 och färgade min och maddes utväxt och fikade även lite och nu har hon precis åkt. Nu måste jag plugga på ett tal som jag ska ha imorgon, är skitnevös och väldgt stressad men det här kommer nog ta hela dagen. Har träning ikväll också men är inte säker på att jag ska gå då jag har plugg plus att det är inför en inomhuscup som jag ändå inte ska vara med på. Funderar på att ta en tur till gymmet och köra ett pass istället... men får se :)
Banangrejen ser inte särskilt god ut men det var en faktiskt !:)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0