Thrift Shop

2013-02-02 | 19:23:36 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjjjooo idag är det lördag för dom som inte visst och jag ska snart dra till Malin och bada jacuzzi och mysa. Det blir att slagga där. Men igår så åkte vi och fikade på Café 60 och det var mysigt men väldigt varmt. Vi drog därifrån runt 10 tror jag och jag och Jonte åkte då hem till honom. Vi satt på en film men Jonte somna i princip direkt så det blev inte så mycket mer av det. Idag så var jag först hos Jonte dårå och åt lite frukost och tog lite bilder och sedan åkte jag in till stan och fikade med Johanna, Astrid och Gabbi. Det var mysigt förutom det faktum att koppen jag fick hade läppstift på sig och alltså inte blivit diskad överhuvudtaget eller väldigt dåligt så det kändes inte så jättetrevligt som ni kanske kan förstå, kommer säkert ha fått munherpes eller något nu....
Men Jag och Johanna åkte hem, jag åt middag och nu har jag packat lite sovsaker och fixat mig och ska då ta bussen till Malin. Jag ska verkligen försöka blogga mer senare ikväll, lovar!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0