Tisdag

2013-02-12 | 16:06:02 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag så har jag varit på liljevalchs vårsalong med klassen och ja det var väl lite speciellt, vissa av grejerna där ansåg jag inte var konst utan bara skitkonstigt men men, jag har inte precis ett öga för sånt. Men vi börjde vid 11 och slutade vid drygt 12 och då tog det först ett tag innan vi kunde lämna men tillslut så kom jag, Josefine och Emelie därifrån och åkte då till 7eleven vid gullmars och åt där (fast jag köpte en macka på brasco) och vi satt där ett bra tag och snackade och sedan vid halv 3 så åkte jag hem. Nu så sitter jag med datan i knäet och kollar på 'The real housewives of Miami' som är ett superbra program, älskar hur töntiga dom är som bråkar som småbarn men det är riktigt underhållande faktiskt och ett litet tips till er som letar efter någon tv-serie att följa.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0