10 saker ni nog inte visste om mig

2013-01-24 | 18:59:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
*Min favorit dessert är vit kladdkaka
*Jag kan i princip inget om smink och önskar verkligen att jag var bättre på att sminka mig!
*Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag vill ha för hårfärg, just nu är jag sugen på lila dip dye
*Jag har flera tusen följare på min tumblr och har twittrat fler än 22.000 gånger hehe...
*Mitt favoritämne i skolan är engelska
*Mina favoritfilmer för stunden är '21 Jump Street' och '10 Things I Hate About You'
*Jag avskyr drama och orkar aldrig bråka, tycker bara det är slöseri med energi
*Jag kan vara en riktig jävla besserwisser, får flipp när folk inte förstår saker jag tycker är simpla
*Jag älskar att ha ett förhållande, tusen gånger bättre än att vara singel
*Min största önskan är att få åka utomlands (att träffa One Direction går också bra..)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0