24/1-13

2013-01-24 | 15:45:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är det en månad sedan julafton vilket känns helt sjukt. På något sätt känns julafton jättelångt bort men ändå inte som att det var så längesedan....
Aja slutade skolan 2 idag vilket kändes superskönt och resten av dagen hade jag tänkt att, sova, äta, träna, duscha, chilla och sedan gå och lägga mig. Jag ska även försöka läsa lite i min engelska bok och plugga lite italienska. Ska försöka att bara ta det lugnt och vila upp mig inför helgen hehe. Imorgon efter skolan så ska jag vara med Emelie och sedan på lördagen så ska jag gå på bio med Jossi och se 'EGO'. Så det kommer att bli en bra helg, hoppas jag i alla fall. Men nu ska jag läsa lite Veckorevyn och ha en underbar dag och jag bloggar mer senare.
BBBIIIIIIIIILLLDDEEEEERRRR
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0