ÄCKEL

2013-01-14 | 21:34:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har sån jääävla ångest just nu så det är inte är sant. Har så mycket grejer jag borde/måste göra vilket istället leder till att jag får panik och inte kan göra någonting. För det första har jag kompletteringsprov imorn som jag inte pluggat någonting till, VERKLIGEN INGENTING, sen fick jag tillbaka betyget på mitt muntliga engelska "prov" fick E, E!??? Har alltid haft mvg i engelska:( Vet att jag borde vara glad att jag fick E men hade faktiskt hellre velat ha F (vilket jag förtjänade) För då hade jag kunnat göra om det och visa vad jag egentligen kan. Det provet gick ut på att man skulle sitta i en grupp och snacka om media medan hon kollade på men då jag kom med 3 personer från min klass som jag i princip ALDRIG pratar med men själva pratar väldigt mycket så sa jag max 3 meningar under hela "provet". Jag ville ju liksom inte komma in och avbryta och bara "eh såhär tycker jag blablablabla.." så jag satt istället tyst tills alla de pratat klart och då fanns det inte ett SKIT att säga... önskar verkligen att man hade fått bestämma vilka man skulle vara med... Sen fuckar mina p-piller så måste typ till umo och försöka fixa det vilket jag verkligen inte pallar och eftersom de fuckar är jag på sjukt dåligt humör hela tiden vilket går ut över min familj. måste även städa mitt rum plus att jag känner mig jävligt svimfärdig just nu och yr och kan inte hålla upp huvudet... vad händer orkar inte:(
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0