After The Storm

2013-01-13 | 18:24:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Nu sitter jag här vid datorn igen och tänkte blogga lite snabbt och sedan plugga. Jag vet inte längre hur kvällen blir eftersom det trasslat till sig lite här hemma med vårt vatten (as usual) och allt känns jättesegt och sedan är Jonte och Lucas sega så känns onödigt att dra och träffa dom om det bara blir i 30 minuter eller något eftersom jag måste vara hemma så tidigt när jag har skola imorgon. Men ja, jag får se hur det blir. Jag måste även äta lite middag.
Jag hoppas verkligen att vårt vatten börjar fungera normalt snart igen för det är inte så jättemysigt att duscha i iskallt vatten, idag fick jag försöka koka vatten och grejer men det blev inte mycket bättre för det.
 
Facelook eller något...
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: halv gingern <3333

blir deprimerad när du lägger upp såhär snygga bilder så jag ber dig snällt att sluta

2013-01-13 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0