bättre

2013-01-15 | 00:04:56 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej alla sorry för mitt depp inlägg lite tidigare ikväll men var allmänt jävla trött men tänkte att jag nu, nör jag känenr mig bättre, kan berätta om min dag började typ halv 10 och slutade vid 3 dådrog jag och sola och sedan hem. Vid 6 åkte jag på på fys med fotbollen. Började med att vi sprang ute i lite mer än 30 min, var dock inte så jobbigt eftersom att jag tränat väldigt mycket på gymmet så att har jag lyckats behålla min kondis i väldigt bra form :) Var så himla skönt att springa utomhus, älskar det! Kändes som att jag kunde springa hur länge som helst. När jag springer på gymmet slutar det ofta med att jag blir blir för varm och svettig (då man är inomhus) innan jag hunnit anstränga mig ordentligt men nu när vi sprang ute i kylan så kunde jag anstränga mig mycket mer och springa mycket snabbare och längre. Sedan fortsatte vi med fys inomhus i cirka 45 min och avslutade med cirka 15 minuter matchspel vilket var superkul. Känss skönt att vara tillbaka. Efter träningen skjutsade min pappa över mig och madde till vår farmor och farfar så att vi skulle kunna duscha då vi har fel på varmvattnet hemma. Sen dess har jag duschat och pluggat lite och nu täntke jag gå och lägga mig och hoppas att jag är på bättre humör imorgon. Börjar 2 så innan dess hade jag tänkt försöka städa mitt rum och plugga riktigt ordentligt till provet. Känner ig mycket säkrare nu inför provet då det handlar om att skriva "nyanserat" vilket betyder egna åsikter och olika för och nackdelar om ett visst ämne. Detta betyder att jag inte behöver lära mig så mycket fakta utan jag kan bara skriva mina åsikter vilket jag inte behöver plugga för att kunna men nu ska jag sova. Godnatt på er !:)

Bjuder på bilder från när det var lite varmare, 2 översta från insparken och den under från första dagen på gymnasiet
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0