Be Alright

2013-01-30 | 19:57:15 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag blev nyss klar med min idrottsläxa och ska börja fixa iordning mig för att träna och efter det blir det en lång dusch och sedan att gå och lägga sig tidigt. Den här dagen har varit otroligt dålig och bara bestått av ångest, ilska, frustration, nedstämdhet och en otrolig huvudvärk som vägrar gå över...
Ja, så som ni kanske förstår så vill jag bara att den här dagen ska vara över, det blir för mycket ibland och man orkar helt enkelt vilket jag inte gör idag. Usch jag är på så otroligt dålig humör och det finns inget som kan ändra på det, det har redan gått alldeles för långt för att man ska kunna göra något åt det. Nej den här dagen har varit värdelös hitills och det kommer den fortsätta att vara. Alldeles för mycket negativt för en dag...
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0