Bläää

2013-01-20 | 22:13:53 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag blev nyss klar med min Geografi examination och om jag ska vara ärlig så hade den definitivt kunnat vara mycket bättre, speciellt eftersom att jag har C i geografi så borde jag satsa lite mer men jag orkar faktiskt inte, har inte ens läst igenom det jag skrivit, fan blir besviken på mig själv men jag måste träna också vilket jag inte hade hunnit om jag varit jättenoggrann. Aja det går som det går...
Nu ska jag då träna, sedan duscha och även försöka hinna med att fixa mina naglar innan jag måste gå och lägga mig då jag börjar kvart över 8 imorgon. Seriöst hur dum är skolan som sätter tidigaste dagen en måndag. Förstår dom inte att man har haft helg och det inte är så jättelätt att bara switcha till skoldag igen, speciellt inte när den börjar 8.15.
Men jag ska som sagt gå dit ner nu och träna och jag kommer inte kunna blogga något mer ikväll eftersom vi fått nytt WIFI och det når inte ner till mitt rum vilket suugeeeeeerrr!
 
Random ego bild från i torsdags eftersom jag inte tagit några bilder idag
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0