Don't Say Goodbye

2013-01-24 | 20:08:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Det här blir sista inlägget för idag då jag nu ska röra mig neråt till mitt rum vilket innebär inget WIFI. Nu ska jag då träna, duscha, dricka 150 liter vatten och läsa. Det blir att gå och lägga sig tidigt idag. Jag har bestämt mig för att ta hand om mig själv lite bättre, b la genom att få lite mer sömn. 
Idag fick jag hem en grå skinnjacka som jag beställde från H&M för inte så länge sedan, den passade jättebra och var skitsnygg! Bara att vänta tills det blir tillräckligt varmt för kunna att ha den på sig.
 
Random bild tagen från min instagram idag, Emelie på mattelektionen.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0