Engelska

2013-01-31 | 11:35:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej sötisar. Just nu sitter jag och har engelska och är suuuper hungrig vill bara ha lunch ! Igår så mådde jag som sagt inte så bra hade ont i huvudet hela dagen och kände mig yr. Slutade vid halv 5 och då krigade jag mig till gymmet med Ammi, tänkte strunta i det men ändrade mig i sista sekund ;) Vet att jag skulle ångrat mig mer om jag åkt hem och struntat i att träna än om jag åkt och tränat trots att jag inte mådde så bra och är jätteglad att jag valde att träna, känslan efter är så himla skön!. Vi gick på ett spinningpass i 55 min, skönt och jobbigt. Har träningsvärk i rumpa/insida lår sen ridningen så var inte så superskönt att sitta på cykelsadeln men,men det funkade. Sedan åkte jag hem och åt och duscha och gick och la mig vid halv 8 då jag fortfarande mådde dåligt och sov till strax efter 9. Fixade lite smågrejer men började snabbt må illa igen så blev att göra mig iordning och göra lite styrkeövningar och sedan gå och lägga mig. Idag är det skola sen ska jag till alle och fixa en grej och sen mellan 20:00-22:00 har jag fotbollsträning. Hatar "sena" träningar då jag hatar att duscha precis innan jag går och lägger mig :p Men bloggar när jag kommer hem då får ni "dagens outfit" och så. 
Jag, Oliver och Hannah
bild från balen som oliver la upp på instagram igår 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0