:/

2013-01-17 | 21:56:44 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, hade spelarmöte och kom hem strax efter 8. Det kändes ändå helt okej efter och tror att jag ska försöka med fotbollen ett tag till, har väldigt svårt att föreställa mig att jag skulle sluta då jag spelat i 9 år ochdet känns lite som att om jag slutar har jag slösat 9 år plus att jag slutade ju med ridnignen och känner att jag saknar den väldigt mycket nu :( saknar verkligen stallet och hästar... Men, men Imorgon är det skola sen ska jag hem och är hemma runt 4 och då ska jag fixa mig supersnabbt för att jag ska på middag hos en tjej i min klass som bor ända ute på värmdö plus att jag kanske måste dra lite tidigare och fira ammi. Men kommer nog ha fullt upp i alla fall så vet inte hur det blir med bloggningen då. Gick inte på fotbollsträningen idag heller för att min kropp beter sig väldigt konstigt just nu lr vad man ska säga. Vet inte om det är för att jag har tränat ganska mycket den senaste tiden men börjar i alla fall bli orolig så kände att jag ska ta det lugnt nu idag och imorgon med träningen.
Mina gamla skötar hästar Rusalka och Edda. Som tyvärr flyttades ifrån min ridskola vilket var en bidragande anledning till att jag så smånigom slutade. åhh vad jag saknar de, världens gosigaste och mysigaste hästar !
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0