fan

2013-01-08 | 19:31:33 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Åh hade ju planerat hela min dag. Först vid 11 skulle jag till stan med ammi. Vid 3 skulle jag till banken och direkt efter till gymmet. Vid 6 skulle jag vara hemma och äta lite och ta en lång dusch och fixa mig inför imorgon. Sen skulle jag jobba och kolla på en film och bara mysa. Meeeeeeeen när jag kom hem från gymmet hade pappa stängt av vattnet för att varmvattnet laggade men det skulle bara ta en stund och sen skulle jag kunna duscha men helt plötsligt så ropar han på mig (han var nere i källaren där vattenberedaren är) så jag springer ner och då sprutade det ut suuuper varm vatten ånga så hela undervåningen var fylld av rök och jag trodde att det brann först så fick värsta paniken och trodde att jag skulle dö. Men som tur var fick pappa så smånigom stopp på det men då var redan i princip allting där nere superblött.. Och nu håller pappa på och fixar det igen men har varken kunnat äta eller duscha än och hatar när man planerat något och så blir det inte så, men nu sitter jag istället och jobbar och väntar på att vattnet ska fungera.
typ såhär såg det ut i vår källare...
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0