Feels Good

2013-01-17 | 10:18:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Just nu har jag en väldigt tråkig och onödig håltimme då vår mattelärare hörde av sig typ 10 minuter innan vår lektion och skrev att hennes barn blivit sjuk och lektionen blivit inställd. Det är skönt med håltimmar om man har det på slutet av dagen eller lunch men när man har det mellan 2 lektioner så finns det inte mycket att göra. Men idag började vi halv 9 med historia och ja efter det så har vi bara haft rast. Jag är verkligen extremt trött och höll på att somna hela lektionen, illa! Jag får börja gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna men det är svå svårt för jag är verkligen inte trött vid 11-12...
Idag så slutar jag vid 2 och ska då åka hem och träna + duscha och sedan träffa Jonte och vi kommer nog bara ta det lugnt som vanligt.
 
Gammal, risig festbild från halloween, riktigt kul kväll!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0