friluftsdag

2013-01-29 | 18:24:02 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heej tänkte berätta lite om friluftsdagen. Både jag oh madde red ute på siggesta gård som ligger ute på värmdö, vi red tsm med Ammi, Patricia och nicolina från min klass dock red jag och madde som erfarna eftersom vi kan rida och de andra som nybörjare. Var faktiskt jättekul, var lite nervös eftersom att jag inte ridit på 1 år men det gick superbra. Trodde också att jag skulle ha gömt massa men när vi kom dit kändes det inte ens osm att jag slutat på ridning :p Men vi red iaf 45 minuter och jag fick en fjording som heter pysen och Madde fick en svart häst som heter Kingen. Pysen var supergullig men ganska seg haha men det gick väl bra :) Efter att vi ridt klart hjälpte vi "nybörjarna" och ledde osv. Slutade vid halv 1 och då drog jag och ammi till gymmet. Kom hem vid halv 5 ochsen dess har jag duschat och ätit och nu ska jag snart åka och äta middag och bowla med laget :)
pysen :)
ful bild men bjuder haha ;)
patricia, madde och kingen 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0