fuck

2013-01-22 | 21:37:00 | Kategori: Johanna | 1 kommentarer
Hej, har inte gjort ett skit sen jag blogagde förra gången.. har bara legat i min säng och haft geordie shore maraton och tyckt synd om mig själv. Har jätteont i halsen och är jättehes :( Blir fett irriterad eftersom att jag antagligen inte kommer kunna träna imorgon och vad fan ska jag göra då, vill inte bara ligga hemma. Aja har kollat runt lite på kläder också och fan vad sugen jag är på att shoppa. Men lönen och studiebidraget kommer om bara 3 dagar så då får jag lite mer cash. Är sugen på att lite nya träningskläder, mysiga baströjor, ett par ljusa jeans och lite nya festtoppar.
Wanties
träningströjor: Stadium
Baströjor: Gina tricot
Linnen: Asos.com

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: lena

Krya på dig! Kom snart och hälsa på oss och laga mat med mig i vårat nya kök!

Svar:
None None

2013-01-23 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0