gym/ johanna

2013-01-02 | 15:28:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej på er alla, igår laddade jag ner en säsong av geordie shore och det fick bli min underhållning igår kväll. Men idag vaknade jag vid halv 12 och vid 1 drog jag till bussen då jag skulle gymma med ammi och jossan, min buss var dock tidig så missade den men som tur var har jag världens snällaste pappa som åkte från haninge och skjutsade mig till gymmet för att sedan åka tillbaka, kom nyss hem och nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan hade jag tänkt jobba lite eftersom madde och jag har fått ett arbete som måste vara klart till söndag. men bloggar snart igen :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0