hata livet dag

2013-01-13 | 14:59:18 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hallå alla. Igår drog jag först hem till emelie och sen fick vi skjuts till tim och hämtade upp anton på vägen. Sen var vi där hela kvällen med tim, anton, oliver, tobbe, jocke, malin och emelie. Satt typ och snackade och sen körde de "anden i glaset" hahah pajasar. Jag tror verkligen inte på sånt där hahah men det funkade ju såklart inte. Kom hem vid 3 efter att ha GÅTT hela vägen från honom. satte alarmet på 10 imorse och gick upp och gjorde mig iordning och drog till gymmet vid 11 med jossan och kom hem typ halv 2, morgonpass måste verkligen vara typ det bästa som finns! Typ inga människor plus att man blir jättepigg och sen när man är klar har man fortfarande hela dagen på sig att hitta på något att göra. Men vi körde i ungefär en och en halvtimme och skrev faktiskt upp vad jag gjorde så tänkte visa er :p men efter att jag kom hem har jag duschat och ätit lite våfflor och nu tänkte jag sätta på nån bra film och bara mysa. Ska nog plugga lite sen också då jag har kompletteringsprov på tisdag:/
bild från igår från tobbes insta
DAGENS PASS:
Uppvärmning: 10 min på löpbandet i backe, 104 kalorier
3x40 35 kg insida lår (maskin)
4x30 30 kg rumpa/utsida lår + 1x10 40 kg (maskin)
4x25 raka situs
2x15 sneda situps
2x20 nivå 4, roddmaskin
3x15 ryggresningar med 5 kg extra vikt
3x15 "lat pulldown" rygg + armar
4x20 sneda maglyft på maskin
Nedjoggning: 22 min powerwalk i backe 200 kalorier
8 min springa i backe 120 kalorier 
bjuder på en skön låt som man kan träna till ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0