hej,hej

2013-01-23 | 21:23:38 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hallå, Onsdag idag oh jag har tagit det lugnt nästa nhela dage. Först var det skola och hade håltimme sista lektionene så slutade 20 över 3 och mötte jenny på gullmars halv 4 och vi tog en fika, var ett tag sen och kände att det är okej att "unna" sig lite ibland haha :p Jag tog en mudcake och en liten chai latte. Satt och snackade ett tag och sen åkte vi hem. Sen dess har jag legat i min säng och varit inne på datan, duschat, ätit och städat mitt rum och nu ska jag plugga. Har lite idrott, svenska och italienska jag måste göra. Har tyvärr inga bilder då jag inte har tagit några idag och jag ser ganska risig ut just nu haha :p Men bloggar så fort jag har pluggat :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0