hellu

2013-01-16 | 22:16:05 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Onsdag idag och det har som sagt varit en väldigt lång dag. Direkt efter skolan drog jag till gymmet, körde samma pass som i söndags dock lite hårdare, lite mer reps ;) Men vid 7 kom min mamma och pappa och hämtade mig och skjutsade hem ammi. När de kom hade de precis varit och hämtat mat och jag fick en kycklingsallad som jag åt direkt när vi kom hem och sedan mötte jag emelie och vi drog ut på 40 minuters pw. Kom hem kvart över 8 och skjutsade min pappa mig och madde till vår farmor och farfar så att vi kunde duscha och sen åkte jag hem och nu har jag smörjt in mig och fixat naglarna lite och tänkte bara blogga och sen försöka gå och lägga mig lite tidigare då jag börjar 8:30 imorgon :p.... Men imorgon blir det skola och sen hem för vid 6 ska mitt lag ha spelarmöte och när det är slut blir det träning på vallen som slutar klockan 10... så blir en lång dag imorgon också:p
fick reda på vårt matte nationella betyg idag och jag fick B! :O bara 3 poäng från A, blev sjukt förvånad men ändå suuperglad :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0