Hey Lady

2013-01-23 | 22:53:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu ligger jag i sängen efter en riktigt lång dag och jag längtar verkligen efter att få sova. Jag gick i skolan till halv 5 och mötte sedan upp Jossi och så åkte vi till ICA och köpte lite naturgodis. Efter det så åkte vi hem till mig, åt middag och kollade på filmen 'John Tucker must die'. Jossi åkte nog härifrån sedan runt 9 och jag hade tänkt träna då men det blev att sova en liten stund istället, vilket jag behövde. Ja nu ska jag sova lite mer och sedan imorgon är det skola och efter imorgon är det helg! :DMin uppdatering har varit sådär dom senaste dagarna men det blir så när man inte har något internet i sitt rum och måste blogga via mobilen.
Jossi
Jaag haha
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0