Hiss&Diss

2013-01-15 | 22:12:36 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Min hälsa just nu: Känner mig verkligen på topp fysiskt just nu och gymmet ger resultat. Min kondis är på topp och börjar även få lite muskler, dock är jag fortfarande mes i mina armar men får väl jobba på det. Fan vad jag blev taggad på att gymma nu haha.
Värmdös friluftsdag: Det är näst nästa tisdag tror jag och jag ska rida med några tjeje rfrån klassen och min syrra och fan vad jag längtar. Har inte ridit på över ett år och saknar hästar som fan så det kommer nog bli super kul, åhh vad jag är taggad !:D
Britney spears "Radiance": Min (inte så nya länngre) parfym, tycker verkligen att den luktar suuupergott plus att den bara kostade 250 för mig eftersom att mina päron köpte den åt mig på taxfreen när de var på kryssning
Springa utomhus på vintern: Så himla skönt!! Dock får det ju inte vara för mycket snö eller halt men annars är det verkligen perfekt. Man kan springa mycket längre än vad man klarar inomhus, utan att bli så svettig. Man andas in massa frisk och fräsch luft. Och med lite musik i öronen blir det ännu bättre
Morgonpass: Bra start på dagen. Inga människor på gymet så att man slipper trängas. Kommer upp tidigt så att man inte sover halva dagen vilket gör så att man hinner med mycket mer. Helt enkelt den bästa tiden på dygnet att träna.
S N Ö: Tror inte att det bara är jag som börjar känna mig jääävligt trött på snön nu. Visst det var mysigt i början men nu har det varit alldeles för mycket snö, alldeles för länge och nu blir man bara irriterad. Imorse när jag skulle till bussen var det så mycket snö att det ramlade in i mina uggs och gjorde min stackars fötter kalla och blöta. Sen har jag också ingen luca på min vinterjacka vilket gör att mitt hår/smink blir förstört plus att jag blir lite halvt blind då snöflingorna alltid lyckas träffa mig mitt i ögat..
Gymmet efter nyår: Så jävla mycket människor!!! det är alla dessa nyårslöften "ska träna mera" "ska gå ner x kg" "ska bli hälsosam" och lalala. Varenda år vid den här tiden blir alla gym proppfulla med folk som ska börja träna inför somamren och vareda år ger ungefär hälften av alla upp efter nån månad.. Men detta leder till att det blir kö till alla olika maskiner och rullband och d.y. vilket leder till att det tar tusen gånger långsammare att gymma.
"Dryga" människor: Hatar folk som anser sig bättre än andra och ser ner på andra utan någon jävla anledning. Människor som trycker ner andra då de tycker att de är "sämre" än de själv och då anser att de inte behöver visa andra någon respekt. Hatar verkligen människor som dömer innan de lärt känna folk och behandlar de som skit pågrund av t.ex. utseende, kläder osv. Alla är lika mycket värda och i princip alla förtjänar att bli visade lite respekt, förutom om de bevisat motsatsen, då kan det vara okej. Men jag vill bara att alla dessa dryga människor ska få en fet jävla wake up call och inse hur de beter sig.
 
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0