Home is where you are

2013-01-27 | 14:03:47 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Filmen vi såg igår var helt okej, lite gullig sådär och en typisk svensk film. Jag kom hem därifrån 20 över 11 och fixade då bara iordning mig och sov. Jag har börjat att gå och lägga mig mycket tidigare dom senaste dagarna och jag hoppas att det kommer leda till att jag inte är så extremt seg och trött hela tiden, speciellt i skolan.
 
Snart tänkte jag ta en riktigt lång dusch, fixa iordning mig, äta och sedan träffa Jonte. Jag har inte gjort något jättespeciellt hitills idag utan bara degat framför TVn. Men ska kolla lite på Geordie Shore nu men bloggar mer senare.
 
ser ut som en orre
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0