Imorgon är det fredag yaaaay

2013-01-31 | 18:51:19 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Lite konstig rubrik men jag är så jäkla taggad på morgondagen, ska vara med Jonte och slagga hos honom och även träffa Malin och förhoppningsvis Jossi. Innan är det ju dock skola men den krigar jag mig igenom. Åh jag älskar verkligen helgen och kan inte vänta tills vi får sportlov. Dock kommer dom närmsta veckorna i skolan vara påfrestande, det blir alltid många examinationer på samma gång precis innan loven.
 
Men idag har jag inte gjort speciellt mycket ännu bara varit i skolan, dragit till allé en snabbis, ätit och kollat på TV. Men snart tänkte jag träna lite och efter det göra min italienska läxa, har prov i italienska om 2 veckor och jag behöver verkligen plugga. Har ett tal i svenskan om prestationsångest som måste skrivas också..
 
Bild på mig, Emelie och Mirjam idag, tagen från Emelies blogg
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0