jaaaaaaaaa

2013-01-10 | 21:28:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Åh nu har jag äntligen en egen data igen !!! har längtat så jäääävla mycket:)))))))) Men idag drog ju jag och ammi som sagt till gymmetdirekt efter skolan och vid 6 mötte jag hannah i centrum och sen tog vi bussen hem strax efter halv 7 och då åkte ja hem åt lite ochsen tog jag en liten pw med emelie. När jag kom hem tog jag en lång dusch och nu har jag fixat lite med min data, laddat ner googlechrome,spotify och sånt där. Nu hade jag tänkt att sätta på senaste avsnittet av pretty little liars som släpptes igår. Imorgon blir det skola och slutar 12 så då ska jag och ammi till gymmet och sen på kvällen ska jag antagligen hitta på något med emelie och malin :) 
hahah emelie och malin i somras
bästa!
men nu ska jag gosa ner mig i min säng och bara ha det bra resten av kvällen så godnatt på er :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0