lalalalalala // Madde

2013-01-25 | 20:49:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Fredag idag och just nu sitter jag på bussen mot gullmarsplan där jag ska möta Emelie och Emin för att fika.Jag började då dagen med att vara i skolan vilket var segt som ni kan förstå, sov typ en kvart sista lektionen fastän jag var duktig och gick och la mig vid halv 10 igår. Det känns lite som att desto met jag sover desto tröttare blir jag vilket inte är speciellt logiskt. Jag sov aldrig under lektionerna i högstadiet medan jag nu gör det nästan varje dag, illa!Jag kom hem vid 5 och åt lite lasagne och jag har faktiskt inte en aning om vad jag har gjort sedan dess. Helt plötsligt var klockan bara 8 och dags för att fixa iordning sig.Men det blir då en lugn, trevlig fredagkväll  för mig.
2 snygga tjejer på mattelektionen.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0