Last First Kiss

2013-01-04 | 15:48:05 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu ska jag snart åka till min farmor och farfar på middag och efter det så ska jag på bio med Malin, Linus och Jossi. Jag vet inte vilken film vi ska se, när eller var ännu men antar att det blir sergel eller på söder. Dagen har varit  rätt seg hitills, eller jag har varit väldigt seg eftersom jag rullar på ungefär 1 timmes sömn och brukar behöva minst 8 timmar men så blir det när ens kille snarkar ;)
Jag har bara chillat hos Jonte och sminkat mig och lite så och sedan åkte jag hem hit för 1 timma sedan ungefär och här har jag fixat iordning mig lite mer och nu bloggar jag.
Saknar min halv ginger Emelie som är och röjer i England just nu!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0