ledig

2013-01-22 | 14:28:06 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
helluu hann inte blogga alls igår men hade fullt upp ! Först var det skola och slutade vid strax efter 3 och då drog jag och emelie till alle och fixade lite grejer,sola och så. Kom hem strax innan 5 och åt lite och sen vid halv 6 åkte jag på fys och kom hem kvart över 8. Började med att vi sprang cirka 8 km utomhus, tog ungefär 45 min. Sedan körde vi fys inomhus i bergfotens idrottshall. Kom hem typ halv 9 ochdå duschade jag och åt lite innan jag gick över till emelie och hjälpte henne med lite matte. Kom hem halv 11 igen och få fixade jag mig och gick och la mig. Idag är jag ledig så gick upp vid 9 och drog till gymmet vid 10 där jag mötte emelie körde kanske en och en halvtimme. När jag vaknade hade jag ont i halsen och jag har blivit hes så körde inte så mycket på löpbandet men hann med en 15 minuter pw i backe i alla fall. Åh vill inte bli sjuk har match på lördag pplus att då komemr jag inte kunna träna. Sedan drog vi till centrum och köpte mat och sen hem till henen och åt och nu är jag hemma och har precis duschat :) Åt gulasch soppa haha, men det var gott och nyttigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag/ikväll hade tänkt plugga lite nu i alla fall men får se vad som händer sedan. Kändes skönt på gymmet idag och mörkte att jag kunde pressa mig lite hårdare än vanligt, börjar känna resultat ;)
Dagens pass:
uppvärmning: 18 min rullband, pw i backe (170 kalorier)
3x40 35 kg insida lår
4x30 35 kg rumpa/utsida lår + 1x40 40 kg
5x25 raka situps
3x15 sneda situps
3x20 nivå 4 rodd
4x15 ländrygg
4x15 nivå 3 "lat pulldown"
2x30 per sida "sneda maglyft"
Nedjoggning: En prommis till centrum ;)
2 gamla bilder från innan sommaren som malin lagt ut på insta
1a: när vi byggde ett sandslott på rasten 
2a: hade mys picknick vid stenbadet
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0