Lie To Me

2013-01-07 | 08:27:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Okej nu är klockan ungefär halv 9 och jag har precis vaknat och ska snart börja jobba och efter det åka till banken och fixa lite grejer. Ska även duscha också så att jag blir lite fräsch. Åh det känns så skönt att jag inte sitter i skolan just nu som många andra och att jag inte heller behöver sitta där imorgon. Jag är rätt glad att jag går på Värmdö gymnasium just nu. Den här dagen kommer inte att vara så händelserik utan kommer mest bestå utav jobb och vila. Jag måste försöka vända på dygnet lite ytterligare så att jag klarar av att gå tills skolan.
Igår så var jag med Jonte och vi kollade bara på tv och hade det mysigt hihi. Jag kom hem runt 12 och kollade på en film ett tag med min syrra och pratade lite.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0