Lista

2013-01-14 | 15:20:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Har en skittråkig lektion just nu så här kommer en lista tagen från Jossis blogg hehe:
 

1. Tre namn jag lyssnar till: Madeleine, Madde och Tvilling 

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Inte det lättaste att svara på men ja, att jag är chill, min hjärna är smart så behöver knappt plugga något i skolan, att jag är ginger

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Usch finns hur mycket som helst, för kort, lat, att jag ibland är värsta besserwissern

 

4. Detta är jag rädd för: Insekter, att någon jag känner ska dö, att jag aldrig ska träffa One Direction igen (lol)

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn och internet

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vissla, räkna matte och äta marsipan (usch)

 

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med trevliga människor, sola och mysa

 

8. Detta vill jag göra just nu: Åka utomlands, åka utomlands och åka utomlands

 

9. Bästa känslan: Att träffa One Direction och att kramas med någon man tycker om

 

10. Värsta känslan: När någon sviker ens förtroende

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Viktigt med en skön personlighet och bra humor

 

12. Är jag kär just nu? Ja

 

13. Jag vill gifta mig: Inte just nu precis men någon gång i framtiden

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, bli rik och jättemycket mer

 

15. Min käraste ägodel: Min mobil

 

16. Något jag vill ha i present: Utlandsresa/pengar

 

17. Detta har jag på mig just nu: Ingenting, går i nudistskola

 

18. Favoritkläder: Mina converse

 

19. Favorit djur: Häst kanske?

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Oj det kan jag nog inte svara på, är väldigt blandat

 

21. Favoritlåt just nu: After The Storm

 

22. Roligaste ämne i skolan: Film- och tv-kunskap

 

23. Tråkigaste ämne i skolan: Idrott & Matematik (kan inte välja)

 

24. En bok jag gillar: Hunger Games serien 

 

25. En film jag älskar: Jättesvårt att bara välja en.. 10 things i hate about you, 21 jump street är 2 stycken i alla fall

 

26. Favorit tv-program? Kollar inte så myckt på tv men typ Teen Wolf, Skins, Geordie Shore

 

27. Favoritdoft: Killparfymer luktar jäkligt gott hehe

 

28. Detta äter jag gärna: Det mesta om jag ska vara ärlig, men ska jag välja något specifikt blir det nog vitkladdkaka som smakar gudomligt

 

29. Dricker helst: Vatten eller smoothie

 

30. Favoritgodis: Apelsinchoklad och Jelly Beans

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa, Australien, Malta, Thailand, ja i princip var som helst där det finns sol och är minst 25+ grader

 

32. Färg på mina ögon: Ljusblå/isblå

 

33. Min längd: Har inte mätt mig på 2/3 år och då var jag i alla fall 157 och nu är jag kanske 160?

 

34. Jag tror på: Förstår inte riktigt den här, tror inte riktigt på något speciellt

 

35. Jag spelar: I play with people's hearts u know, nej men spelar inget

 

36. Så här bor jag: I en vit villa med mina päron, Johanna och lillebror Markus

 

37. Det här tänder mig: Hehe rätt mycket saker

 

38. Det här gör mig avtänd: När killar leker, nu menar jag inte när dom leker som i "lekar" utan när dom försöker för mycket och låtsas vara något de inte är, när dom inte vågar vara sig själva

 

39. Favoritfärg: Har ingen, eventuellt blått kanske

 

40. Favoritcitat: Bläää alldeles för svår fråga, det finns så många!! Men ett som jag blir grymt motiverad av är "Take care of your body, it's the only place you have to live"

 

41. En hemlighet jag vet: Kan ju inte skriva här då är det ingen hemlighet längre

 

42. Bästa present jag fått: Antingen ridning eller pengar

 

43. Senast köpta skiva: Jag och Johanna köpte ” Så mycket bättre” till vår mamma i julklapp

 

44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Finns inget som jag är väldigt nöjd med, kanske att mitt hår är långt fast det är ju dock även väldigt slitet.. ibland är min ögonfärg rätt fin men oftast inte haha

 

45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Minst nöjd är också svårt eftersom jag är ungefär lika nöjd/missnöjd med alla delar på min kropp

 

46. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Jag vet väl inte, något vilt djur, inget domestiserbart.

 

47. Vad lyssnar du på just nu? Min matematiklärares tråkiga babbel (eller ja, lyssnar och lyssnar..)

 

48. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har gått upp omänskligt tidigt och möglat i skolan och sedan ska jag fika med Jossi i Centrum, träna och duscha

 

49. Var är dina föräldrar födda? ehmm Nacka och Tyresö??? Stockholm?

 

50. Vad är det senaste du installerade på datorn? Utorrent kanske

 

51. Vilken är din favoritrestaurang? Äter i princip aldrig ute så har ingen

 

52. När badade du i en pool senast? I somras hos morfar

 

53. Har du varit med i någon skolpjäs? Nej men jag har faktiskt gått på teater när jag var yngre haha

 

54. Hur många barn vill du ha? Borde jag veta det i den här åldern?

 

55. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrikmusik/Opera

 

56. Vad har du för TV-kanaler? I mitt rum finns det bara 1an,2an,4an och 6an men i vardagsrummet har vi väldigt många

 

57. Har du åkt moped någon gång? Absolut, många gånger

 

58. Har du busringt någon gång? Haha såklart

 

59. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? NEJ NEJ NEJ

 

60. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Jag vet inte är inte bra på geografi men satsar på USA:s sydligaste punkt Key West?

 

61. Har du en egen trädgård? Min familj har ja.

 

62. Kan du alla orden i nationalsången? Jag det kan jag nog

 

63. Badkar eller duschkabin? Dusch

 

64. Chips eller popcorn? Popcorn!

 

65. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

 

67. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice

 

68. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jossi, Malin och Jonte, åt på Tacobar ( Åt lunch på 7eleven idag med Emelie och Josefine om det räknas som att äta ute?)

 

69. Favoritchoklad? Apelsinkrokant

 

70. Är du bra på matlagning? Nej det skulle jag nog inte säga

 

71. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola

 

72. Har du kräkts offentligt: Jupp

 

73. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Men nej vad jobbig fråga men väljer nog den sanna kärleken för vad spelar det för roll om man har mycket pengar om man ändå inte är lycklig.

 

74. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaee

 

75. Kan man vara vän med sitt ex: Ja, inte bff precis men man behöver inte vara ovänner

 

76. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: wut?????

 

77. Vad har du i din väska: Dator, penna, solpuder, puderborste och p-piller

 

78. Någon sak du gör innan du sover: Surfar på mobilen ;)

 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-01-14 @ 18:07:32
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0