Lista!!

2013-01-21 | 19:38:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Här kommer en lista på 59 frågor som jag tänkte svara på innan jag ska träna:
 
1. Hur gammal är du om fem år? 21 år och 5 månader.
2. Vem var den sista du träffade? Emelie och Josefine.
3. Hur lång är du? Jag har ingen aning men satsar på knappt 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Det var nog 'Captain America'
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jo :(" till Johanna hehe
7. Var är dagens planer? Tycka synd om mig själv, träna, duscha och fixa naglarna
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på men oftast föredrar jag att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 15 minuter sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå.
12. När vaknade du idag? 06:30.
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte jag men mina päron.
14. Vilken är din favoritplats? Varsomhelst i solen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, tandläkaren, umo och skolan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ingen jäkla aning om jag ska vara ärlig.
17. Vad skrämde dig som barn? En jävla massa saker, mörkret till exempel.
18. Vem fick dig att skratta senast? Emelie och Josefine.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja om jag inte är alltför trött haha.
27. Vilken är din favoritglass? B&J Cookie Dough/ Half Baked
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa definitivt!
29. Tycker du om Kinamat? Ja det är helt okej.
30. Tycker du om kaffe? Absolut inte!
31. Vad dricker du till frukost? Smoothie eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? nej det tror jag inte.
33. Kan du spela poker? Njaa, inte så bra.
34. Tycker du om att mysa? Självklart, vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Jag har ingen aning.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa, min syster, pappa och vår mosters man.
37. Vill du ha barn? Inte just nu men säkert i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite spanska och ytterst lite italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mjölk med Havrefras.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns alldeles för många!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på mitt knä från att jag sprang med flipflop och ramla på vår uppfart.
47. Vad har du för ringsignal? Jag vet faktiskt inte..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Något finns nog kvar.
49. Flirtar du mycket?  Nej det skulle jag inte vilja säga.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Framför datan med webcamen.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Persepolis.
54. Läser du ofta dagstidningen? Nej...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag vet inte riktigt vad "veckotidning" innebär
56. Dansar du i bilen? ehmm nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105.1
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Geografianteckningar.
59. När var du i kyrkan senast? I slutet av sommaren när min kusin döptes.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0