lördag /Johanna

2013-01-05 | 18:30:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hejhej, igår var jag på chillkrök med Malin och ammi och det var väl sådär :p lite för chill så vi tagga ganska tidigt runt 12. Idag gick jag upp vid halv 11 då jag skulle på bio i heron med min lillebror, min pappa och min faster. Vid åt lunch där också och vi kolla på The Hobbit i 3D och high frame så kvaliteten var sjukt bra! Men jag tyckte filmen var as bra men jag tycker om alla sagan om ringen :p Åh måste se de andra delarna sen när de kmr ut! Men jag tycker att om man ska se den ska man se den i 3D. men kom hem vid 5 och nu ska jag åka och kolla på st eftersom att "mitt" lag spelar och sen ska jag vara med jossan får se vad vi ska göra men är taggad på att festa :)dagens facelook
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0