//Madde

2013-01-19 | 02:00:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Uppdateringen idag har varit pinsamt dålig men både jag och Johanna har våra skäl till det och nu tänkte jag berätta om mina.Jag var i skolan från halv 9 till 4 och började känna sista lektionen att jag hade ont i huvudet men jag tänkte inte så mycket på det men det blev bara värre och värre. Jag bestämde mig då för att ta en Ipren och sova lite när jag kom hem så att jag skulle orka dra på fest senare. Dock fungerade den planen inte så bra då jag inte blev bättre utan gick tillslut upp, tog en till Ipren och som den krigare jag är drog jag till festen fastän jag mådde pissdåligt och det visade sig vara ett bra val. Vi kom dit vid 10 och huvudvärken försvann rätt snabbt och jag hadå då grymt kul. Dansat galet med massor av trevliga människor.Vi fick sjuss hem för 30 minuter sedan kanske och jag tänkte nu sova vilket går sådär eftersom att jag sov från att jag slutat skolan till halv 9... men men någon gång lär jag väl somna.Jag är så jäkla töntig men trodde seriöst att jag skulle dö ett tag idag för jag googlade mina sympton och där stod det att jag troligen hade fått hjärnhinneinflammation eftersom att mitt ansikte svullnade igen förra veckan också men som tur var visade det sig ju bara vara en vanlig, men svår, huvudvärk.Imorgon så ska jag och Johanna förhoppningsvis träffa Astrid som vi inte träffat på jättelänge.
woop woop
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0