//madde

2013-01-04 | 02:12:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sitter i Jontes rum just nu och möglar eftersom att han är så jäkla tråkig och bestämde sig för att somna för en timma sedan så jag sitter bara här och lyssnar när han snarkar typ, inte speciellt roligt som ni kanske förstår.Vi har inte gjort så jättemycket utan gått och köpt lite godis och sedan sett 'seven' och efter det lite av hobbit filmen men eftersom Jonte ville sova så såg vi aldrig klart den. Filmen kändes dock väldigt långdragen, speciellt i början och när man tänker efter känns det inte son det har hänt så mycket så jag tycker inte att dom borde gjort 3 delar. Men dom vill väl tjäna så mycket pengar som möjligt men jag tycker det är lite tråkigt då dom tidigare filmerna verkligen varit riktigt bra. Imorgon så måste vi tydligen upp rätt tidigt eftersom Jonte ska iväg så jag borde nog sova nu egentligen men det är inte så lätt när jag gick och lade mig 5 igår natt. Jag har inte några speciella planer för morgondagen ännu förutom att jag ska på släktmiddag hos min farmor och farfar sedan får jag se vad jag gör efter det, antingen drar jag på fest eller så chillar jag bara hemma hos någon.
alla bilder och videoklipp på min mobil raderades förra veckan av någon konstig anledning så här är en random bild från tumblr bara för att inlägget inte ska se så tråkigt ut hehe
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0