Måndag 28/1

2013-01-28 | 18:55:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag är sjukt irriterad på vårt bajsiga wifi här hemma som just nu bara funger i Johannas rum så jag måste sitta där om jag ska kunna blogga från datorn...
 
Idag så har ag möglat i skolan och haft skittråkigt, hatar att börja kvart över 8 på en måndag, det är inte okej! Men vi åt lunch på 7eleven som vanligt och sedan halvsov jag dom sista lektionerna. Efter skolan så åkte jag och Emelie till Gallerian och åt lite frusen yogurt glass och kollade i affärer. Jag behöver verkligen uppdatera min garderob inför sommaren, har bara 2 par shorts vilket är alldeles för lite och sedan skulle det vara bra med ett par sommarsko så jag inte bara går runt med converse året runt.
 
Kvällens planer är att förbereda lite inför morgondagen då jag ska rida, sedan träna, duscha och efter det gå och lägga mig i god tid då jag ska vara vid slussen klockan 8(!) imorgon, kommer att behöva gå upp helt galet tidigt!
Men som sagt så har jag ett rätt pressat schema för kvällen så hinner inte blogga så mycket mer just nu men kanske senare!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0