Måndag

2013-01-21 | 18:53:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Alltså den här dagen har egentligen varit en bra dag fast ändå dålig fast bra fast dålig men bra men även dålig...... Blää det jag försöker få fram är att det egentligen är en bra dag fast jag gör den dålig. Jag bryr mig inte så överdrivet mycket om mitt utseende som ni kanske vet och skrev ju förut ett inlägg om att man inte ska inte jämföra sig med andra och bla bla bla. men idag känner jag mig bara så jävla ful och äcklig och jag vill typ gå och lägga mig i min säng resten av kvällen och bara tycka synd om mig själv för att jag ser ut som jag gör. Är det ens lagligt att vara såhär ful? Usch påriktig jag orkar inte med mig själv idag. Jag var fett taggad på att träna tidigare idag men nu känns det bara meningslöst eftersom det ändå inte kommer göra någon skillnad då det inte finns något hopp för mig. Åh jag får flipp på mig själv för att jag ens tänker såhär för det är inte jag liksom, jag är inte en sådan som klagar på sitt utseende osv. men idag så känner jag mig verkligen på botten. Kan jag bara få se ut som Kenza eller Miranda Kerr, snälla??
Jag hatar fan alla som ser bättre ut än mig idag vilket i princip innebär alla människor på denna jord.. åh jag vill också vara snygg!!
 
Aja nog om mitt bajsiga utseende. Idag är det då måndag vilket innebär att jag har spenderat min dag i skolan och det var rätt segt men lugnt, speciellt då vi fick håltimme på vår film- och tv-kunskap vilket innebar att vi fick 2 timmars lunch och då gick jag och några andra tjejer i klassen till Globen och käka på ICA. Jag lovar att personalen i kassorna där hatar mig för jag får verkligen aldrig köpa något med mitt matkort medan alla andra får köpa vad fan dom vill. Blev ju utskälld en gång förut för att jag ville köpa knäckemackor vilket tydligen inte räknades som lunch.. Men idag så köpte jag en macka och skulle sedan köpa en kelloggs 'bar' om ni förstår vad jag menar men det fick jag tydligen inte med mitt elevkort trots att en annan tjej i min klass fått köpa det i samma kassa 5 minuter innan. Seriöst dom har något emot mig verkligen! Efter skolan slutat vid halv 4 så åkte jag, Emelie och Josefine till Espresso House i Tyresö C och fika. Jag kom hem därifrån för ungefär 50 minuter sedan och har sedan dess bara käkat middag och snart ska jag väl träna trots att jag är ett hopplöst fall. Haha lol, fan vilken sorglig människa jag är!
 
Här kommer i alla fall en bild som jag tog nyss, som sagt mitt utseende har inte sin bästa dag idag så jag varnar er!
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: VÄRLDENSBÄSTALLTSÅJENNY

Du är awesome, inte hopplös! Och du är absolut inte ful haha skrattade lite när du säger så du är ju lite pucko tjejen, fast förstår ju vad du menar. Hoppas du mår bättre imorgon!! Kramisar

Svar: Åh tack så mycket!! <3
None None

2013-01-21 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0