middag/johanna

2013-01-04 | 13:51:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
har varit dålig på att blogga ser jag men i onsdagskväll var jag med Malin och vid bara chillade hemma hos mig hela kvällen typ och sen kom Emelie förbi ett tag också :) igår vaknade jag typ halv 2 och sen på dagen spelade jag bara spel med min lillebror och vid 7 så möttes jag Malin och Malin vid alle och jag åt. Vid hade btw strömavbrott när jag gjorde mig i ordning så det gick väl sådär. men vi drog en snabb is till Kringlan innan vid åkte hem till en Malin kände vid öringe och var där ett tag sen åkte vi som var där till en fest/chill ute på brevik, fy fan vad fint det var haha toan var liksom större än mitt vardagsrum. men var där hela kvällen och sen vid 2 fick jag skjuts hem. Idag har jag bara ätit frukost och nu tänkte jag gå ner och springa lite på rulllbandet och sen jobba lite och göra mig i ordning då vid ska på middag hos farmor och farfar vid 4:) lägger ut facelook och outfit snart :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0