Min dag

2013-01-15 | 23:10:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Så efter en lång, inte så jätteproduktiv dag så har jag äntligen möjlighet att blogga. Jag var ju ledig idag och gick upp runt 10, då åt jag frukost och fixade mig lite och gick senare till alleplan. Efter att ha varit där ett tag så gick jag hem igen i snöovädret (HATAR SNÖ) och tog en tupplur till 1 ungefär. Eftersom vårt varmvatten inte fungerar så bra fick jag då ta en iskall dusch och sedan fixade jag iordning mig och vid 2 så åkte jag hem till Jonte där resten av dagen och kvällen spenderades. Vi har bara tagit det lugnt och kollat på film och mys. Vi såg på 'Next' och jag störde mig grymt mycket på att det var Nicholas Cage och Jessica Biel som var huvudkaraktärerna och hade värsta romansen då han är så jäkla mycket äldre än henne, det kändes bara fel och förstörde hela filmen. Vi såg även på 'The Ring' och 'The Ring 2' och den första filmen var betydligt bättre än den andra. Jag kom hem därifrån för ungefär 20 minuter sedan och jag tänkte snart dra mig in mot badrummet för att göra iordning mig för sängen. Usch vill inte till skolan, rätt sjukt att jag är skoltrött när jag endast varit i skolan 2 dagar sedan jullovet slutade. Det känns dock som om jag har varit i skolan i flera veckor. Men nu ska jag gå och förbereda mig för att sova så hejdå.
 
poolmys i somras
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0