mitt nyår

2013-01-01 | 21:25:49 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte beråtta om min kväll igår. Gick till jossan vid 7 och så åt vi och lite sånt och sen skulle vi till kim men när vi skulle till bussen så ändrade de sig och bestämde sig för att åka till anden först. Så jag tog bussen själv men jag skulle ändå hem till malin t och möta henne och malin först så det gjorde inget. Men åkte dit och så åt de klart och sedan fick vi skjuts till kim av malins mamma, jättesnällt. Och där spenderade jag hela min kväll. Var superkul och jättebra drag med sköna människor. Ingen aning om hur många som var där men det kändes som väldigt många iallfall haha. Tyvärr glömde jag helt bort att ta bilder så den enda bilden jag har är på chokladmoussen som vi åt innan hemma hos jossan haha, men baxar bilder från instagram haha. Men vid kl 2 gick jag och jenny och så skjutsade hennes pappa oss från ip så släppte han av mig hos jossan som redan var hemma från sin fest . Vi somnade väl typ direkt och vaknade vid 1. sedan fixade jossan smoothies och så kollade vi på en film. Tagagde hem nån gång vid 4 och sen dess har jag bloggat, tagit en pw med jossan och nu har jag precis pratat i telefon med jenny i typ en timme. Juste glömde ju ta en bild på hur jag såg ut men får ta det nästa gång jag ska ha den klänningen. 
aa det här var i princip den enda bilden jag var med på, tror inte ens ni kan se vem som är jag haha :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0