När solen går ner

2013-01-13 | 13:33:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja idag är det söndag igen vilket innebär att det är skola imorgon och jag börjar då 8.15 eftersom att vi har fått ett nytt schema och sedan har jag även ett prov som jag inte har någon möjlighet att plugga till då jag inte vart i skolan och kunnat hämta några böcker vilket suger.
Igår så åkte jag, Jossi och Jenny hem till Lucas och chillade. Vi åkte därifrån runt 11 redan då det var rätt segt och när jag kom hem så kollade jag på datan ett tag och sedan gick jag och la mig. Nu vaknade jag för en timma sedan och har bara ätit frukost som bestod av mjölk med havrefras och smoothie och snart ska jag duscha och lite senare blir det att träffa Jonte.
 
Bild från gårdagen, tagen från Jossis instagram.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0